SAFETY UPDATE

Zero injuries – dat wil Wärtsilä. En snel en adequaat handelen als er onverhoopt toch iets gebeurt, zodat de schade zo beperkt mogelijk blijft en mensen snel op de hoogte zijn – Wärtsilä-mensen én het thuisfront.

Jouw safety
to-do list

1.

Zet Wärtsilä-noodnummers in je telefoon

Iedere vestiging van Wärtsilä Nederland heeft een noodnummer. Dit gebruik je als zich een onveilige situatie voordoet en je daarbij hulp nodig hebt van een BHV’er

en/of EHBO’er. Sla daarom onderstaand(e) noodnummer(s) op in je mobiele telefoon. Vandaag nog!

ICE - IN CASE OF EMERGENCY

Je kunt je noodcontacten ook toevoegen aan je mobiele telefoon. Ze zijn ook beschikbaar wanneer je telefoon vergrendeld is als je de volgende instructies volgt:

2.

Deel je eigen noodnummers

Stel dat je iets overkomt waardoor je niet meer aanspreekbaar bent en per ambulance naar het ziekenhuis moet worden gebracht. Dan wil je dat je naasten snel op de hoogte zijn. Maar hoe bereikt je leidinggevende je thuisfront als er nergens een privételefoonnummer beschikbaar is?

3.

Voeg vandaag nog je privé-noodnummers toe in de Employee Self Service

Ga naar de Employee Self Service, te vinden onder de ‘Links’ in Compass.

  1. Klik op Contact Information.
  2. Klik rechtsboven op het pennetje.
  3. Klik nogmaals op het pennetje achter Emergency Contact om de gegevens toe te voegen.
  4. Klik tot slot op Save and back.

Nieuwe WNL QEHS Compass-pagina

De Compass-pagina van WNL QEHS is opnieuw ingericht op basis van feedback van medewerkers. Wat is nieuw?

  • Gebruikersvriendelijk: je vindt alle informatie nu op één pagina.
  • Toegankelijk: direct toegang tot QEHS-documenten door snelkoppelingen zoals Emergency informatie met de noodnummers, noodplannen en BHV-teams per vestiging.
  • Praktisch: snelkoppeling naar WeCare om een melding te maken via de app Synergi Life/WeCare.

4.

Doe jaarlijks minstens één WeCare-melding

Om het bewustzijn op gebied van veiligheid te vergroten, vragen we iedere medewerker om minstens eens per jaar een WeCare-melding te doen van een onveilige – of niet helemaal veilige – situatie.

Denk aan incidenten op de werkvloer, maar ook dingen die nét goed afliepen, werkgerelateerde blessures, inbraken of ongelukken tijdens het woon-werkverkeer.


Via de snelkoppeling op Compass naar WeCare en via de Synergi Life/WeCare-app is het maken van meldingen van incidenten extra eenvoudig.

This video has been disabled until you accept marketing cookies. Manage your preferences here or directly accept targeting cookies.

Meer weten?

Neem contact op met de QEHS-afdeling:

DEEL DIT BERICHT