VOLG
WÄRTSILÄ
NETHERLANDS

OP LINKEDIN

Er gebeurt van alles op LinkedIn, hét netwerk voor professionals wereldwijd.


Wärtsilä Nederland nodigt al haar medewerkers en relaties uit om ook op LinkedIn deel uit te maken van onze community. Mis nooit meer iets en volg onze updates. We posten need to know en nice to know-berichten, die zowel ons bedrijf betreffen als over ontwikkelingen in of rond onze sector. Meld je vandaag nog aan, volg ons en weet altijd wat er speelt.

Door op de knop ‘Volgen’ te klikken, blijf je altijd op de hoogte. Als je deze knop niet ziet, dan kan je hem ook vinden door op de drie punten rechts van onze naam te klikken.

NOG GEEN LINKEDIN ACCOUNT?
Klik op de button en maak snel een profiel aan!

Nog niet overtuigd?

Hier zijn vijf redenen waarom je een LinkedIn-profiel moet hebben:

#1

Met LinkedIn bouw je aan een zakelijk netwerk, dat je kunt gebruiken voor het vinden van contacten bij andere bedrijven.

#2

Je wordt vindbaar voor andere bedrijven en contacten.

#3

Je kunt je aansluiten bij vakgroepen waar je eigen kennis en ervaringen kan delen en over interessante onderwerpen kunt discussiëren.

#4

Je laat zien waar je werkt en wat voor werk je doet. Hierdoor hoef je het niet bij elke verjaardag opnieuw te vertellen.

#5

Je helpt bedrijven om te groeien. Hoe meer werknemers zich aansluiten bij hun werkgever op LinkedIn, des te professioneler komt het bedrijf op potentiële relaties over.

Stel Wärtsilä Netherlands in als werkgever

Zorg dat je vindbaar bent voor huidige en potentiële relaties. Zodra mensen zoeken op Wärtsilä Netherlands, komt jouw persoonlijke profiel naar boven. Mocht iemand zich dus aan het oriënteren zijn en nog geen vast contactpersoon hebben, dan kan hij of zij via deze manier altijd bij je profiel terecht komen.


Goed om te weten is dat je daarnaast nog steeds alle corporate Wärtsilä berichten op je tijdslijn kunt zien, door de corporate Wärtsilä bedrijfspagina alleen te volgen. Zo heb je een win-win situatie.

Hoe doe je dit?

  • Ga naar je persoonlijke profiel door rechtsboven in het LinkedIn-scherm op je foto te klikken en daarna op Profiel weergeven.
  • In je persoonlijke account scroll je naar beneden tot je bij het overzicht Ervaring komt.
  • Mocht je Wärtsilä nog niet als werkervaring hebben opgegeven, klik dan op het plusteken rechts van je scherm. Als je dit al eerder hebt gedaan, klik dan op het potlood rechts van je ervaring. Hierna opent een pop-upscherm.
  • In het veld ‘Bedrijf’ zoek je op Wärtsilä Netherlands. Zodra de naam en het logo verschijnen, klik je erop. Onderaan in het pop-upscherm kun je de aanpassingen opslaan.

Delen van berichten

Om het bereik van Wärtsilä Netherlands te vergroten, vragen wij jullie om de updates met jullie persoonlijke netwerk te delen. Hiermee kan je niet alleen laten zien waar Wärtsilä mee bezig is, maar ook waar jij je mee bezighoudt en wat er gebeurt binnen jouw branche. Door de berichten te delen nodig je tevens connecties uit om de pagina van Wärtsilä Netherlands te bekijken en wordt jouw persoonlijke profiel vaker bekeken. Een WIN-WIN situatie dus.

Hoe doe je dit?

Door eenvoudig op het pijltje te klikken onderaan het bericht van Wärtsilä Netherlands.

Zodra je op de pijl klikt, krijg je twee opties te zien:

  • Deel in feed
  • Verzenden als bericht


Deel het bericht met je netwerk of stuur het bericht naar een connectie via een persoonlijke mail. Als je extra informatie aan het bericht van Wärtsilä wilt toevoegen, dan kan dat boven het bericht. Hiermee kun je het bericht persoonlijk maken voor jouw netwerk of functie.

Wist je dat?

Je zowel de Nederlandse als de corporate LinkedIn-pagina kan volgen

Als je Wärtsilä Netherlands hebt ingesteld bij je eigen profiel als bedrijf je nog steeds de corporate Wärtsilä pagina kunt volgen en hiermee alle berichten ziet op je tijdslijn. Je mist dus niets!

Op de Wärtsilä Netherlands pagina de laatste vacatures worden getoond en eenvoudig zijn te delen met je netwerk mogelijk ook voor een wervingsbonus...

We nieuws delen vanuit al onze expertises

Al onze lokale kantoren en adressen op onze pagina te vinden zijn

DEEL DIT BERICHT